Ballonnen op blazen. - Reisverslag uit Preah Seihanouk, Cambodja van T. Wiggers - WaarBenJij.nu Ballonnen op blazen. - Reisverslag uit Preah Seihanouk, Cambodja van T. Wiggers - WaarBenJij.nu

Ballonnen op blazen.

Door: Tineke

Blijf op de hoogte en volg T.

03 December 2016 | Cambodja, Preah Seihanouk

Gisteren in Kleang Leu ballonnen opgeblazen met de kinderen. Kleine maar ook hele groten. Dat was weer dikke pret. Verder heb ik de schoolresutaten van de kinderen die via Project Lotus naar school gaan bekeken en besproken. Ze doen het allen goed er is niet een bij die het niet goed doet. Zo leuk!

Ik wil dan ook iedereen heel hartelijk bedanken voor giften of een andere vorm van sponsoring! Echt super! Zonder was het allemaal niet mogelijk geweest!

Vandaag ben ik voor het eerst een dag niet naar Kleang Leu geweest, wel naar de zwerfkindertjes.

Je ziet hier nog steeds droevige tavarelen als het om omgaan met dieren gaat. Daar word je echt niet vrolijk van.

Het was vandaag bewolkt hier geen zon, maar nog wel heel warm.


  • 03 December 2016 - 14:51

    Gea:

    fijn om te horen dat de kinderen weer giga genieten van het knutselen wat voor LOL een ballon al niet kan doen voor een kind Super Ik blijf je verhalen volgen Geniet nog van de kids GR GEA


  • 04 December 2016 - 10:05

    Linda:

    Wat is het toch verschrikkelijk dat er zwerfkinderen bestaan, het zou niet moeten mogen, diep triest!
    Wat geweldig is dat de schoolresultaten van de kinderen die via project Lotus naar school gaan zo goed zijn, daar wordt je dan wel weer blij van.
    En het dierenleed maakt je dan helaas weer verdrietig, wat een andere wereld is het daar toch!
    Leuk dat de kinderen zo'n pret gehad hebben met de ballonnen!
    Hier gaat alles goed, het was vannacht -4 graden en voor de komende nacht verwachten ze -6 graden,
    daar kun jij je nu vast even niks bij voorstellen in de hitte daar.
    Lieve mam, geniet nog van je 2e helft daar in Cambodja, ik ben zoals altijd super trots op wat je voor de kinderen doet!
    Heel veel liefs Linda xxx

  • 06 December 2016 - 01:45

    Inge:

    Dikke kus!!

  • 08 December 2016 - 00:18

    Wilma:

    Hallo lieverd. Wat fijn dat de kinderen het zo goed doen.
    Zonder jou hadden ze niks. Zwerfkinderen en arme dieren. Vreselijk dat het nog bestaat. Lfs Arend en Wilma

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Cambodja, Preah Seihanouk

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

17 December 2016

Weer thuis!

12 December 2016

Phnom Penh

10 December 2016

Afscheid

09 December 2016

lampionnen en muziek

07 December 2016

Zo nu en dan een beetje pech.
T.

Beste volgers, Zondag 20 november vertrek ik naar Cambodja. De koffers zijn al weer gepakt, vol met kleertjes en knutselspullen voor "mijn" kindertjes in Kleang Leu. Ik verheug me er enorm op hen en hun ouders weer te ontmoeten. Ook fijn om vrienden weer te zien. Elke keer is het weer een avontuur.

Actief sinds 16 Nov. 2016
Verslag gelezen: 201
Totaal aantal bezoekers 7870

Voorgaande reizen:

16 November 2016 - 31 December 2016

Mijn eerste reis

Landen bezocht: