In Cambodja - Reisverslag uit Preah Seihanouk, Cambodja van T. Wiggers - WaarBenJij.nu In Cambodja - Reisverslag uit Preah Seihanouk, Cambodja van T. Wiggers - WaarBenJij.nu

In Cambodja

Door: Tineke

Blijf op de hoogte en volg T.

25 November 2016 | Cambodja, Preah Seihanouk

Lieve volgers,

Eergisteren kwam ik aan in Phnom Penh. Moe van de lange reis dacht ik, straks lekker douchen en even rusten. Maar dat liep anders, mijn koffers bleken zoek. Niet leuk, maar er zijn grotere rampen. Na veel gedoe en uren kwamen ze alsnog met een ander vliegtuig aan. Toch wel opgelucht, in het hotel me lekker opgefrist en gaan slapen.

De volgende morgen aan Sihanouville gereisd waar ik in de middag aankwam. s'Avonds op uitnodiging heerlijk gegeten met de familie van Jan en Narat bij de Japanner. Zo leuk om iedereen weer te zien. Mao mijn vaste Tuk Tuk rijderen inmiddels goede vriend heeft me gebracht en gehaald.

Vanmorgen ben ik naar de markt geweest en vanmiddag naar Kleang Leu. Zo super om de kinderen en hun ouders weer te ontmoeten. Wat kreeg ik een warm onthaal! Over warm gesproken, het is hier meer dan 30 graden dat was even weer wennen. Morgen weer naar Kleang Leu en aan de slag met de kinderen, ze hebben er zin in en ik ook! Ik wilde eerder een verslag versturen maar dat lukte maar steeds niet vandaar nu pas dit bericht.

  • 25 November 2016 - 18:36

    Gea:

    Hallo Tineke Gelukkig is het met de koffers goed gekomen Fijn dat je goed bent aangekomen Ja de warmte hebben we hier niet Maar zou best bij je willen zijn om de kids weer te zien Wens je heel veel knutselplezier En groetjes aan Jan en familie Dikke Knuf GEA


  • 26 November 2016 - 22:37

    Janneke :

    he tineke,
    daar ben je weer met je verslag, leuk ga je volgen!!!!
    heel veel plezier en de groetjes aan iedereen.

  • 28 November 2016 - 15:07

    T. Wiggers:

    Doe ik Janneke en Gea.

  • 01 December 2016 - 13:06

    Mannie Nieboer:

    hallo Tineke,fijn dat de reis goed verlopen is en dat je het weer helemaal te gek vindt om daar te zijn.De warmte is zeker weer wennen maar je past je ook gauw weer aan. Ik had me al wat eerder gemeld maar jij was nog niet in de lucht.
    heel veel plezier daar met de kinderen en groet van mij

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Cambodja, Preah Seihanouk

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

17 December 2016

Weer thuis!

12 December 2016

Phnom Penh

10 December 2016

Afscheid

09 December 2016

lampionnen en muziek

07 December 2016

Zo nu en dan een beetje pech.
T.

Beste volgers, Zondag 20 november vertrek ik naar Cambodja. De koffers zijn al weer gepakt, vol met kleertjes en knutselspullen voor "mijn" kindertjes in Kleang Leu. Ik verheug me er enorm op hen en hun ouders weer te ontmoeten. Ook fijn om vrienden weer te zien. Elke keer is het weer een avontuur.

Actief sinds 16 Nov. 2016
Verslag gelezen: 215
Totaal aantal bezoekers 7884

Voorgaande reizen:

16 November 2016 - 31 December 2016

Mijn eerste reis

Landen bezocht: