Afscheid - Reisverslag uit Preah Seihanouk, Cambodja van T. Wiggers - WaarBenJij.nu Afscheid - Reisverslag uit Preah Seihanouk, Cambodja van T. Wiggers - WaarBenJij.nu

Afscheid

Door: Tineke

Blijf op de hoogte en volg T.

10 December 2016 | Cambodja, Preah Seihanouk

Vandaag afscheid genomen van de kinderen en hun ouders in Kleang Leu.
We hebben er een klein feestje van gemaakt, met een lampionnenoptocht, cola en een ijsje. De ijsjes zijn bevroren kleine flesjes limonade in stukken gesneden. Als verrassing hadden de kinderen een afscheidsliedje in gestudeerd. Sophal begeleide ze op zijn gitaar. Zo schattig de kinderen zongen uit volle borst. Het ontroerde me. Met veel gejuig werd ik uitgezwaaid.
Wat hadden we weer een leuke tijd, ik ga ze missen!

Vanavond edn afscheid etentje gehad aangeboden door vrienden. We aten in een erg duur restaurant. Het was gezellig en het eten was heerlijk, maar ik voel me toch wat ongemakkelijk in zo'n dure gelegenheid. De tegenstelling is zo groot! Maar ja in cambodja ben je héél rijk of héél arm, daar zit niets tussen in.

Morgen vertrek ik naar Phnom Penh om daar ook nog wat mensen te ontmoeten die ik heb leren kennen. Ook ben ik van plan om Stichting Colt daar te bezoeken. Een prachtig project voor arme kinderen mede opgericht door Tina Tolner (Elechtroworld) uit Vries.

  • 10 December 2016 - 18:45

    Janneke:

    ik heb weer genoten van je verhalen en belevenissen, nog veel plezier in de grote stad en veilige reis terug naar ons koude kikkerlandje.
    lieve groetjes Jans en Janneke

  • 10 December 2016 - 20:35

    Wilma:

    Weer genoten van jouw prachtige verhalen. Wat doe je toch fantastisch werk lief mens! Wat moet dat een voldoening geven om zo onzelfzuchtig te zijn. Waren er maar meer zoals jij. Trots dat ik je ken. Happy flight en tot gauw.

  • 11 December 2016 - 10:46

    Inge:

    Ach, dat zal wel even slikken zijn geweest. Wat ontzettend lief dat de kinderen een liedje voor je hadden gemaakt. Geniet van je laatste daagjes mama.
    Dikke kus

  • 11 December 2016 - 11:00

    Linda:

    Wat ontzettend lief dat de kinderen een afscheidsliedje voor je gemaakt hebben!
    Ik kan me de ontroering helemaal voorstellen, wat zullen ze je weer missen.
    Ik mis jou ook en verheug me er enorm op om je woensdag avond op te halen samen met Inge!
    Ik heb het al veel vaker gezegt, maar wat ben ik er trots op dat je mijn moeder bent! Love you xxx

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Cambodja, Preah Seihanouk

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

17 December 2016

Weer thuis!

12 December 2016

Phnom Penh

10 December 2016

Afscheid

09 December 2016

lampionnen en muziek

07 December 2016

Zo nu en dan een beetje pech.
T.

Beste volgers, Zondag 20 november vertrek ik naar Cambodja. De koffers zijn al weer gepakt, vol met kleertjes en knutselspullen voor "mijn" kindertjes in Kleang Leu. Ik verheug me er enorm op hen en hun ouders weer te ontmoeten. Ook fijn om vrienden weer te zien. Elke keer is het weer een avontuur.

Actief sinds 16 Nov. 2016
Verslag gelezen: 184
Totaal aantal bezoekers 7868

Voorgaande reizen:

16 November 2016 - 31 December 2016

Mijn eerste reis

Landen bezocht: