De kindertjes en meer. - Reisverslag uit Preah Seihanouk, Cambodja van T. Wiggers - WaarBenJij.nu De kindertjes en meer. - Reisverslag uit Preah Seihanouk, Cambodja van T. Wiggers - WaarBenJij.nu

De kindertjes en meer.

Door: Tineke

Blijf op de hoogte en volg T.

26 November 2016 | Cambodja, Preah Seihanouk

Het is fijn om de dag na het ontbijd met een wandeling langs het strand te beginnen. Daarna ga ik meestal naar de markt om boodschappen te doen. De markt is overdekt en heeft erg smalle paadjes. Er is van alles te koop en het is er heel erg warm. Ik neem mijn waaier altijd mee anders hou ik het er
niet lang uit. Woendag, donderdag, vrijdag en zaterdagmiddag in Kleang Leu geweest. Heerlijk geknutseld met de kinderen. 's Avonds ga ik vaak even weer naar het strand om de zwerf kinderen rijstkoeken van de markt te brengen.

  • 28 November 2016 - 08:53

    Inge:

    Jaah, eindelijk je blog gevonden

  • 28 November 2016 - 10:16

    Louise:

    Fijn Tineke, ik hoop dat je een heerlijke tijd hebt met je vrienden en de kindertjes. Liefs!

  • 28 November 2016 - 15:06

    T. Wiggers:

    Dankje Louise!

  • 28 November 2016 - 15:06

    T. Wiggers:

    Dankje Louise!

  • 03 December 2016 - 10:35

    Wilma:

    Dag lieverd.
    Wij lezen alles hoor. Maar als ik antwoord schiet de site eruit. Veel plezier nog en geweldig om je te volgen. Dikke kus aenw

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Cambodja, Preah Seihanouk

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

17 December 2016

Weer thuis!

12 December 2016

Phnom Penh

10 December 2016

Afscheid

09 December 2016

lampionnen en muziek

07 December 2016

Zo nu en dan een beetje pech.
T.

Beste volgers, Zondag 20 november vertrek ik naar Cambodja. De koffers zijn al weer gepakt, vol met kleertjes en knutselspullen voor "mijn" kindertjes in Kleang Leu. Ik verheug me er enorm op hen en hun ouders weer te ontmoeten. Ook fijn om vrienden weer te zien. Elke keer is het weer een avontuur.

Actief sinds 16 Nov. 2016
Verslag gelezen: 178
Totaal aantal bezoekers 7862

Voorgaande reizen:

16 November 2016 - 31 December 2016

Mijn eerste reis

Landen bezocht: